måndag 30 juni 2008

4 saker

4 jobb jag haft: Tidningsbud, Mikrovågsugnsmontör (lång titel), Vårdare, Personlig assistent

4 filmer som jag kan se om och om igen: Den tatuerade änkan (lysande Mona Malm), Dagboken och gärna i rad - Pretty Woman, Notting Hill och Love Actually, en regnig dag.

4 städer som jag har bott i: Halmstad (som baby), Söderhamn och Norrköping. Bergsjö, räknas väl inte som stad, bodde där knappt 3 månader, hos min morbror o moster, tillfälligt jobb på byn.

4 tv-serier som jag gärna ser: Håll i er- Hem till gården, Desperate Housewifes, Greys Anatomy och på sommaren Tisdagar: Allsången och Morden i Midsomer.

4 ställen jag vill besöka: Australien (speciellt Kims familj), Botswana (min man jobbar där ibland), Japan (sedan jag var 15) och åka med Hurtigruten och se späckhuggare.

4 webbsidor som jag besöker varje dag: Vibyggerhus.se, Jamieoliver.com, byggahus.se och blandade hussiter.

4 favoriträtter: Inga rätter direkt men kök, Libanesiskt, thailändskt, kinesiskt, japanskt.

4 ställen där jag trivs: Hemma, Hasseludden, på någon mysig restaurang eller café.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin