måndag 1 december 2008

Nya logor - New logos

Jag har lagt till lite loggor/länkar till några av mina favoriter-produkter.

WELEDA har massor med produkter som jag använder, ett par ex. som jag kan rekommendera är Lavendelserien massageolja, badmjölk och senaste tillskottet duschcreme. Arnika massageoljan klarar man sig inte utan, "outstanding" för massage av onda ryggar och nackar, överhuvudtaget där man kan vara stel. Arnikan värmer och löser upp.
Läppceratet har jag flera ex. av i väskan, jackan, köket och på jobbet.
Havtornshandcremen inte bara luktar gott den är lagom fet.
Finns i hälsokostaffärer och på ICAMaxi och CoopForum.


YOGITE är nästan det enda te jag dricker. Favoriterna är Classic, Jamaica, Sweet Chili, Lime Mint och Womens Energy. Finns i hälsokostaffärer och på Citygross.

LUSH butikerna känns lång väg, det doftar underbart, kanske för mycket om man är känslig.
Deras badbomber och bubbelbitar gör mig och Matilda saliga och för håret finns det bästa inpackningen Jasmin and Henna Fluff-Eaze, gör att håret doftar gott flera tvättar efter inpackningen.

BODYSHOP behöver kanske inte så mycket info, de flesta vet nog vad det är. Matilda och jag köper schampo , bodyscrub och bodybutter där. Favoriten nu är Moringa mmmm underbar!

DR.HAUSHKA är kanske inte så känt i Sverige ännu, de produkter jag använder är Ansiktsångbadet, lermask och ansiktsoljan.







Dr.Hauschka finns i välsorterade hälsokostbutiker.

I´ve added som new logos and links to my favorite produkts. Weleda, Yogitea, Lush, TheBodyShop and Dr.Hauschka.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin