lördag 3 januari 2009

Emaljgult hemma - Enamelyellow at my home


It´s a house frågade i sitt senaste inlägg vilken Kitchen Aid färg man var.
Jag svarade att jag var en emaljgul.

Sedan flera år tillbaka är jag kär i emaljgult, vilket resulterat i att jag målat mycket med den färgen i vårt hem.
Färgen passar bra i vårt hus från 1922. Eller vad tycker ni?
Några bilder från vårt hem.





Hall






Köket - The kitchen




Matilda discopingla framför skafferiet
Matilda ready for disco infront of the pantry




Tv hörnet - TV corner


Vitrinskåp jag gjort av ett gammalt fönster och limträskivor.
Cupboard I made from an old window



It´s a house asked in her blogg what Kitchen Aidcolor we were.I answered enamelyellow (don´t know if it´s the correct word for the color).

Since several years I´m in love with that color and you can see it in my home.

I think the color is suitable for our house from 1922.

Or what do you think?

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin