fredag 30 januari 2009

Spellista - Playlist

Nu har jag hittat en ännu bättre funktion på spellista.
Playlist där du får in HELA låtarna och kan lägga upp dem som en lista på din blogg.
Dessutom kan du få den, listan alltså att börja spela automatiskt när någon går in på sidan.

För tillfället har jag valt att inte låta min lista börja spela automatiskt.

Skulle gärna vilja få en kommentar på vad ni föredrar, att musiken börjar automatiskt eller att ni väljer att sätt på den?

Min lista från Playlist hittar ni längst ner under alla inlägg. Min lista från Ilike har jag tagit bort.

Now I found a even better function than ILike.
Playlist, where you can make your own playlist with full length music.
You can also choose to make the music start automatic when anyone comes in to your page.

Please comment on what you prefer, automatic start or you start it if you like?
For the time being I choose not to let it start automatically.

You find my playlist down below under my comments. My list from Ilike is removed.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin