onsdag 4 februari 2009

Ab Imo Pectore! - Av Hela Mitt Hjärta! - With All My Heart!

På våra vigselringar står AB IMO PECTORE - AV HELA MITT HJÄRTA.
On our weddingrings it says AB IMO PECTORE - WITH ALL MY HEART.
It´s a house skrev på sin blogg om Vimsa dekor - väggdekor . Då blev jag inspirerad att ev. göra en väggdekor med "vår" text. Här är några alternativ, Scriptina, LainieDaySH, Cricket heter typsnitten.
It´s a house wrote about Vimsa dekor - walldecor. I got inspired to make a wallcdecor of "our" words. This is the alternatives in fonts, Scriptina, LainieDaySH and Cricket.







Kanske ni kan hjälpa mig att bestämma mig?!
Maybe you can help me deside?!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vilket underbart citat! Den i mitten skulle jag ta!

Its a house sa...

Ja visst är det kul när man kan göra sina egna väggord!!! Mitt favoritscript är ju Scriptina men just i det här fallet skulle jag välja den i mitten, tycker att det passade klockrent ihop med latinet!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin