fredag 27 februari 2009

Ekolådan - Icecream design

Idag var det extra kul att komma hem.
Ekolådan hade kommit med dessa godsaker: Endiver, tomater, sallad,gul lök, palsternackor, broccoli, babyspenat, bananer, grapefrukt och päron.
Jag prenumererar på Stor Mixlåda.

I ett vadderat kuvert låg denna efterlängtade glasskopa.

Här ser ni hur stor den är, i helgen blir det glass dessert!
Today it was very nice to come home, welcomed by Ekolådan and a padded envelope including the Icecream scoop.
I will be composing some icecream dessert this weekend.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har bara hört talas om ekolådan, det verkar vara så praktiskt. Jag fick också hem min glasskopa för någon dag sen så jag har tänkt göra en efterrätt i helgen.

Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

Proforma sa...

Se där, nu har du fått glasskopan! Ska bli spännande att höra vad du tycker!

Har alltid funderat på när man köper sådana lådor... För det första, är det inte dyrare än butiken? Och... kan man välja vad man vill ha för det vara flera av det som du räknade upp som jag inte vill ha. Och sist... räcker det hela veckan eller får du komplettera?
Trevlig helg!
Kram

petra sa...

Ja va roligt länkade och skrev om detta här:
http://www.ekoforum.nu/showthread.php?t=79

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin