onsdag 18 februari 2009

Furu = trendigt - Pine tree = trendy

Nya trenden i inredning ska visst vara att furu kommer tillbaka, denna soffa är designad av svenska designgruppen Front för den svenska möbelproducenten Materia.
Jag vet inte vad jag tycker egentligen, det kommer inte in hemma hos mig i alla fall. Stjärnformgivaren Jasper Morrisons möbelserie Crate är däremot något som jag kan ta in, hoppas det kommer kopior på Ikea, det passar min plånbok bättre. Det brukar komma där förr eller senare.



The new interior trend seems to be pine tree furniture, I don´t know what I think of it.
I really don´t like what Front has made for Materia, to rough for me.
I may want some of Jasper Morrisons things, if they´ll be copied by IKEA, so I can afford them.

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej!

Vem kunde tro att furu kunde vara så snyggt. Framför allt gillar jag bilden ovan.

Lyckans dig som ska få en så fin terass! Bilden är tagen från housetohome.co.uk. För min del är det ok om du lånar den.

Visst är vigelandparken härlig! Kan gå där länge och bara titta och förundras.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin