fredag 17 april 2009

Bra förvaring! = Var sak på sin plats!

Bland det värsta jag vet är när det ligger och dräller saker.
Vill helst att alla saker har SIN plats.
Denna hall gillar jag, har viss likhet med vår hall, där jag byggt en bänk med förvaring och satt upp en hylla med massor av krokar på undersidan.
Så här ser vår hall ut - eller inte...
...snarare så här, när alla är hemma och någon kompis är här.
Så här vackert skulle jag vilja ha det på köksbänken.
Så här ser det ut.

Katterna skulle kanske trivas i en sån här korg, vet dock ej om den skulle nyttjas.
Inte ofta de gillar platser man arrangerar.
Här trivs i alla fall Fammie, hon har inte lärt sig ännu, var man ska/får ligga.


Detta bokbord gillar jag, skulle passa som sängbord, i alla fall till Tom så han kanske kan få lite mer ordning på sin hög...



Som nu är det varken snyggt eller praktiskt!


Här har de fått till bra med förvaring, dock lite jobbigt att damma kanske!

I vårt vardagsrum har jag fått till det ganska bra, tycker jag.

Detta lådsystem tycker jag skulle passa i en matkällare.
Om jag får någon nångång.


Hur har ni det med ordningen hemma!?

1 kommentar:

Proforma sa...

Jo, det är hyfsat bra med ordningen här! Jag lever efter mottot "var sak på sin plats" och avskyr när allt ligger överallt. Kul med dina jämförsbilder!
Fortsatt trevlig helg!
Kram

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin