söndag 26 april 2009

Min syhörna.

Desire to Inspire visar syhörnor här.


Så här ser min ut!
Har inrett en garderob i sovrummet till sy och pysselskåp.
Tyvärr har jag ingen symaskin längre.
Hade en gammal Singer som blev utsliten.
Det roligaste med min syhörna är de två sybehörslådorna jag fyndat på loppis.
En med knappar och en med sytråd i alla tänkbara färger i SILKE.



I knapplådan finns också stoppningsgarn i flera färger.
Jag har haft lådorna i snart 20 år och hittar oftast det jag behöver där när jag ska sy eller behöver en knapp.



3 kommentarer:

Proforma sa...

Kul med de gamla lådorna! Jag hade en knappask med provknappar i alla möjliga färger och former, vet tyvärr inte vad den blivit av.
Kram

Anna sa...

Vad härligt med en syhörna! Det vill jag också ha sen, måste bara skaffa en symaskin först. Det har legat högst upp på önskelistan länge!

Fantastiska, söta sylådor!

Vimsingen sa...

Fantastiskt, en sådan vill jag också ha!
/Vimsingen

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin