torsdag 28 maj 2009

"It´s not a cellphone - it´s an iPhone"

Idag köpte jag min iPhone och jag är så nöjd.
Min yngste son, 17 år, övertalade mig.
Han köpte sin för ca 2 månader sen och har låtit som en telefonförsäljare här hemma sen dess.
Det finns massor med program till den.
Jag har lagt till iPhoneshoplist ett helt suveränt verktyg, där du kan göra inköpslistor kanske främst för storhandlingen i matvarubutiken.
Du kan sortera i flera led efter olika butik, olika grupper av varor ner till mängd av en vara.

Den, iPhonen alltså, innehåller så mycket så det är svårt att räkna upp allt.

Några exempel är: kartor, You tube, Tv guide, vädret, iTunes också mailen förstås.

Innan JAG börjar låta som en telefonförsäljare, säger jag God Natt!

3 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Jag har inte satt mig in i den tekniken. Använder knappt mobiltelefon då jag ändå alltid är nåbar på vanlig telefon. Kanske iofs ändrar sig med tiden...
Natti natti!

Jenny sa...

Oj då! Du får mig att vilja ha en;)

Anna sa...

Tack för den fina kommentaren!

Vad kul med en Iphone. Förstår att du har svårt att släppa den. Alltid kul med nya elektronikprylar

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin