fredag 5 juni 2009

Utmaning!

Proforma uppmanade till en utmaning, jag hänger på!


BÄSTA KÖPET = BOSE soundsystem .

och min iPhone förstås.


LYXIGASTE PRYLEN = Är just nu mycket förtjust i min iPhone, min lyx.


MEST NÖJD MED = Vårt sovrum, spec. garderobsväggen.


HÄLSOSAMMASTE MASKINEN = Wassermax deluxe.

MINST NÖJD MED = Hallen uppe, skulle vilja riva bort den gamla skrubben i mitten som varit toalett, så hallen blir större.

LÄNGTAR EFTER = Att få bygga vårt drömhus.

ÖNSKAR JAG HADE = Mer pengar så vi kan bygga utan att låna så mycket.

OM JAG KUNDE TROLLA = Skulle jag slippa städa, tvätta/stryka och diska.

SAKNAS PÅ MIN VÄGG = I min vägg saknas ett akvarium, skulle vara häftigt att ha ett inbyggt .

CHARMIGASTE DETALJEN = En taklampa som satt i huset när vi köpte det, kallar den kottelampan, tycker den ser ut som en kotte.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin