söndag 26 juli 2009

Utrensning i huset och mig sjäv.

Har under en tid röjt och rensat här hemma i vårt hus, källare och vind har blivit genomgångna.
Hur mycket samlar man på sig egentligen??
Vi har bott här i över 20 år och har en rejäl vind, med trappa upp, så det har varit lätt att bära upp och sparat saker OCH vi har en källare på ca 60 kvm, där en hel del ryms.
I vårt nya hus ska vi inte ha den möjligheten, ingen källare och en minimal vind, endast för det absolut nödvändigaste. Inga utrymmen för att spara BRA ATT HA SAKER som aldrig blir använda.


Nu har jag 2 veckor kvar av min semester och det har blivit dags för min egen utrensning.
Har beställt fastepaket från Bodystore.




Tänkte komplettera med detta te också, har inte provat det förr, hoppas det smakar gott!!



Just nu har de ett erbjudande där man får Omega 3 kapslar på köpet när man köper en spikmatta, se annons i högerspalten.
Har tänkt länge på att köpa en, så nu slog jag till på en orange.



När jag ändå shoppade loss i butiken köpte jag också öronljus, som vi använder i familjen.
I vanliga fall köper jag BioSuns ljus. Nu ska jag prova Azteca, som ser lika ut.



Nu ska här rensas och bli fräscht inför en ny termin.


1 kommentar:

Proforma sa...

Skönt att få slänga sådant man inte längre använder. Så... nu blir det plats för lite mer :))
Kram Irene

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin