onsdag 19 augusti 2009

Höstbestyr - homemade by....


Nu har Lakelands höstkatalog kommit och man blir påmind om alla höstbestyr.

Dags att ta fram äppelsvarven!

Sylt gjorde jag i år på röda vinbär, jordgubbar och smultron.



Etiketter finns färdiga som ovan eller så gör du egna här:
Trycksakstorget eller Dansukker


Snart kanske det är dags för er med barnkalas, då kanske dessa dinosaurieformar passar.

Här hemma blir det nog ett Halloweenparty om Matilda får bestämma.
Hon älskar choklad, så jag får investera i dessa choklad formar.

Vad har ni för höstbestyr???

2 kommentarer:

Proforma sa...

Ja, hittills har jag gjort saft av svarta vinbär, apelsiner och fläder. Lagt in gurka och fryst in massor av hallon för vintern. Kommer att frysa in äpplebitar också, så himla bra att ha till pajer under vintern.
Kram Irene

Nyanser av vitt sa...

Hej,
Välkommen in till mig och tävla i min första tävling som startar idag.
Kram Agneta

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin