torsdag 6 augusti 2009

Min fotobok - Ellen Keys Strand


Förra året fick jag den förmånen att få bo som stipendiat på Ellen Keys Strand.
Det var en upplevelse för livet, som jag sent kommer att glömma, om jag någonsin gör det.
Många har visat stort intresse för de två veckor jag var där. De undrar hur det ser ut och vad jag upplevde där.
Därför är jag väldigt glad att jag gjorde en fotobok över mina veckor där.
Den är lätt att ta med sig.
Jag har allt samlat där både bilder o texter.

Designen på boken väljer man själv.
Jag tycker jag fick till min bok bra, tror E.K skulle tyckt om den, jag hoppas det i alla fall.
Designprogrammet är mycket lätt att förstå, det är som scrapbooking, men mycket lättare och snabbare. En stund vid datorn, sedan efter ca 2 veckor kommer boken i brevlådan. (Min bok kom efter ca 1 vecka)
Har även gjort en fotobok om vår resa till Shanghai, Påsken 2006.
Planen är att göra ett par till, om våra barn och om vår vigsel på Hasseludden Yasuragi.

Här kan du enkelt gör din egen fotobok. Till dig själv eller som present.
Klicka på bilden nedan.


Vill du som bloggar få chansen att gratis göra en fotobok klicka HÄR.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin