lördag 31 juli 2010

Luftspalt, utekök och ny iPhoneapp


Den här "snyggingen" har jag fyndat på Blocket för 50 pix.
Den ska bli mitt snygga utekök, där man kan slabba med blommor och annat, ex. lera.
Matilda hjälpte mig.

Så här långt kom vi idag.
Ena kanten på framsidan kvar och dörrarna är jag inte hundra på än om jag ska göra nya från scratch.

Lite lister på ändarna och målning sedan.

När vi höll på med detta fixade Tom O Ville med luftspalten under taket.

Absolut för högt för mig!

Nu till något roligt!
Idag lanserar IKEA sin svenska app till iPhone.
Ett bra hjälpmedel när man ska planera sina inköp.

Kolla in den på Appstore, självklart är den gratis!

2 kommentarer:

Sirpa sa...

Hej Helene!
Tack för din titt hos mig!
Ditt nya utekök blir ju jätte fin, så ser det ut!
Hörde jag IKEA....aldrig fel, vart som helst:)
Har en skön söndagkväll!
Kram Sirpa

Erika sa...

Kollade faktiskt om just IKEA hade en app för ett tag sedan. Skall givetvis ta hem den svenska varianten.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin