söndag 5 september 2010

Storstädning, målning och Vita gåvor swap.


Idag har vi varit och jobbat vid huset.
Matilda och jag har städat inne i huset.
Vilhelm lastade släpet fullt med spillvirke, sen for han o Matilda till Returpunkten.
Då städade jag baksidan, så här fint blev det.





Tom målade färdigt gavlarna.
Här ser ni de två fönster som ej kommit upp ännu.
Sen väntar vi bara på tvättstugefönstret.

Vilhelm vågade sig upp på andra våningen.
Jag stod bara på stegen.

Smulan poserade fint vid stenarna, där hon funnit en "vän".


Nu är det dags för en ny omgång i Vita Gåvor swapen.
Badrum/spa är det som gäller nu.

Min hemlige vän är välkommen att kolla runt här för att se vad jag gillar.
Ett tips är att kolla under fliken Badrum.
Handlar mest produkter från Body Shop, Lush och Weleda.
Alltså så naturliga ingredienser som möjligt.

Nu närmar det sig TÄVLING här.
Sneak peak...

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin