söndag 4 maj 2008

Inredningstankar

Det här köket gillar jag.

Det är Ballingslövs, Style vit med eklist.

Bilden visar nästan hur vårt kök kommer att se ut.

Där skåpet som syns till höger i köket står, där kommer vi ha kyl och frys.

Takhöjden stämmer inte heller, den är som lägst där väggskåpen är och som högst där man står och ser denna vy.







Den här tapeten, Cole&son Woods, vill jag ha på köksväggen som är mot vårt sovrum, vardagsrummet.


Jag tror det blir häftigt eftersom takhöjden är till nock.







Den här tapeten Familjen av Lisa Bengtsson vill jag ha på väggen i köket till höger om dörrarna till barnens avdelning.
I ramarna är det tänkt att vi ska sätta foton.
Nu har vi en massa vita ramar med foton i på en vägg i hallen, denna idé tror jag blir snyggare.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin