onsdag 7 maj 2008

Planlösningen

Här är senaste bilden på planlösningen.


Jag skulle vilja ha golvet sänkt 10cm i den högra huskroppen också.
Det ger ett helt annat intryck, separerar rummen, men behåller öppenheten.

Spånar vidare på idéer för huset, bl.a. om badrummen.

Eftersom barnen kommer att ha en rund dusch blir det mosaik i den, annars blir badrummen ganska lika.

Skiffer på golven och grå plattor 20x20 (tror jag) på väggarna.


Se bild jag tagit på Hasseludden förra sommaren.







Har en fundering om att ha ett träbadkar i vårt badrum.






Bild från Foba:s hemsida

De har liknande på Hasseludden Yasuragi.

Liggbadkaret ovan kostar ca.17.000:-.

Vet inte om min man går med på mina idéer, jag hoppas det!
Min allra vildaste dröm är förstås att ha en varm källa som på Hasseludden.







Det får jag nog fortsätta drömma om.


Är iallafall avundsjuk på Hemmakatten på byggahus.se forum som har detta bad.


Det vore inte så dumt!

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin