fredag 16 januari 2009

Köksdrömmar - Kitchendreams

På tisdag är det dags att träffa rör,el och vent för att få en uppfattning om vad vårt drömbygge kan kosta.
I planeringen av köket har jag här samlat min köksdröm.

I Husqvarnas Profinettserie finns en hel del snyggt och praktiskt, som denna kombinerade grill/fritös.




Denna ventilator, en typ av köksfläkt som kommer upp ur bänkskivan, var med i avsnitt 5 av Nytt läge på Kanal 3 i höstas. Tom Bertling inredde en övervåning och hall åt en familj.

Är det någon som har erfarenhet av den, om den funkar bra eller dåligt, skulle jag vilja höra om det!



Min drömkyl/frys är denna från LIEBHERR, Tom är mer inne på en med vatten och ismaskin.
Vi får se vilken det blir, denna blir det nog inte, prislappen är alldeles för stor, tyvärr.



On tuesday it´s time to talk to plumber,electrician and ventilationguys, to find out the costs for our project.

This is my kitchen dream, unfortunatly I belive it will be too expensive, in any case the fridge is.

1 kommentar:

Maria sa...

Hej där, får sitta på nätterna och svara på alla fina kommentarer jag fått på sistone;-)

Nej, jag sitter här för jag är pigg och ensam vaken. Jag har dåligt samvete dock för att jag inte riktigt hinner runt bland alla härliga nya bloggar.

Du frågade mig ang liten damsugare jag har i tvättstugan. Det är en Philips och jag tycker att den "gör jobbet" bra. I alla fall till det jag använder den till. Småsmulor i köket och grus innanför dörren.

Jag ser att du är lite inne på Liebherr. Den har jag valt och med den är jag JÄTTENÖJD. Min man ville ha med vatten och is, men den matchen vann jag;-) Liebherr har faktiskt ismaskin, fast man måste öppna frysdörren för att ta isen.

Vilket läckert hus ni bygger, verkligen läckert. Det ska bli kul att följa med på er resa.

Kram Maria

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin