lördag 17 januari 2009

Lakeland katalogen - Lakeland catalogue

Nu har jag fått nya LAKELAND katalogen. Du kan bläddra i den om du klickar på namnet.
Har redan hittat något jag vill ha.
Dessa mätskålar passar utmärkt till de skålar jag köpte förra året


Funderar också på att skaffa sådana här Bambu Steamers, till när jag gör Thai och Kina mat.
Har någon provat vill jag gärna få tips på hur de funkar bäst.
Som ni säkert förstått vid det här laget är jag mycket matintresserad, och skulle vilja prova att göra Marockanska rätter, då behöver jag en Tagine.
Lakeland har inte bara husgeråd, till Jul säljer de en hel del ätbart också.
Jag brukar köpa en del kakor, choklad och annat gott.
Nu har de rea på diverse, t.ex. dessa kakor.


Om man vill skaffa roliga presenter, har de också det.
Denna Tool Box Hamper passar någon manlig mottagare...
och denna Pink Cava Hamper någon kvinnlig, kanske till Alla Hjärtans dag.

Yesterday I got the new LAKELAND catalogue, so now I found some new things I want.
A measuringset to match my bowls I bought last year.
Bambu steamers and a Tagine isn´t wrong either.
Lakeland also have things to put in your mouth, biscuits, chocolate and much more.
To look in the catalogue click on LAKELAND at the top of this entry.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin