tisdag 3 februari 2009

Bygglov

I kvällens avsnitt av Bygglov inredde Mija Kinning en gammal gillestuga eller liknande.
Jag gillar hennes stil, hon använder ofta enkla material och inte så kallt, utan mycket textil och varma färger. Visst blev entrén snygg!

Halldelen blev rymlig och praktisk.

Filmrummet en dröm för en filmälskare som mig.

Bygglov is a swedish program where an interior designer comes home to families and create a new area of their home, tonight a family with a newborn baby got a new entrance and a cinema room.
Mija Kinning is the designers name I love her works.
If you klick on Bygglov above you will enter the TVchannel she works for in the program.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker också hon är himla duktig! Hallen blev kanonfin och huset fick en helt annan karaktär utvändigt. Jag gillar Bygglov!

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Jag gillar också Bygglov, tycker att Mija är den duktigaste inredaren i tv, just nu.
Fina tavlor du har i ditt hus. Jag älskar väggbonaden (i trappan, hänger den väl). Kan tyvärr inte visa några tavlor eftersom jag inte har några på väggarna, mer än i vardagsrummet och hallen. Det blir så i byggröran.

Fräck Volvostol, men antar att priset inte är för oss vanliga dödliga. Den hade varit rolig att ställa på altanen.

Nu har du en utmaning att hämta hos mig;-)


Kram

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin