torsdag 25 juni 2009

Saker du inte visste att du saknade!

Lakeland har sin sommar-rea nu, och eftersom de är en av mina favoriter, så tittade jag in i web-shopen.
Hittade inget jag behövde på rean, dock hittade jag en del saker jag inte visste att man kunde behöva.
Som denna insektsholk.

Kamouflering till komposten
Väskkrok till bilen
Tidningsställ o toapappershållare i ett.


Skoställ som utnyttjar utrymmet.
Avocadobehållare?Spatel att klämma fast på bunken.
Silikonredskap med "kropp"

Ännu mer lär ni hitta om ni tittar in!
Jag shoppade ändå ett par saker.
Dessa mätskålar/set har jag sneglat på ett tag o nu slog jag till.
Har tröttnat på mina slitna Tupperwarebyttor och vill ha lite färg i köket.

När jag ändå handlade passade jag på att fylla på förrådet med Ecoballs kulor...
och detta lavendel ulltvättmedel som jag inte kan vara utan.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin