onsdag 7 oktober 2009

Vita gåvor - spännande!


Idag kom mitt paket från min hemlige vän i Vita Gåvor.
Så roligt och så spännande.

VOILA!
Helt underbar och perfekt gåva till mig.
Kökshandduken kommer jag spara till nya huset, risskeden kommer jag börja använda direkt.




Jag är så glad att jag fick bruksvaror, är inte så förtjust i prydnadssaker, vill att sakerna ska ha en funktion.
Visst finns det fina saker att pryda sitt hem med, men det kan lätt bli för mycket.

Stort tack till min vän i Vita gåvor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du gillade den, jag hade verkligen problem med att hitta något passande och jag ber hemskt mycket om ursäkt för att det blev så försenat!
Kram!

Helene sa...

Gåvan var så träffande!
Jag vill ha saker som har natur inslag, till vårt nya hus, så handduken med ugglorna är helt underbar till mig.
Risskeden är perfekt till oss som ofta kokar ris och skeden som följde med vår riskokare är inte så praktisk.

Tack än en gång kära du!

PS jag har listat ut vem du är, men vill inte avslöja ngt förrän det blir avslöjat officiellt, men vi är uppväxta nästan nästgårds DS

Martina sa...

Hej Helene!

Skulle ha svarat dig betydligt tidigare och tacka för att du länkar till min blogg - trevlig sida du har också! Jag lägger in en länk till din blogg på min sida.

Ha det gott!
Martina

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin