tisdag 12 januari 2010

Badrum och trädgårdsdrömmar!

Som sagt, var det stora badrummet inte så kul 
och inte så lätt att piffa till.
Så här blev det.



Vet inte om någon har kollat in Hasselfors Gardens nya Trädgårdslider.
Något jag gillar skarpt och som nu står högt upp på min önskelista till trädgården.
Kolla här!


 Gillar det fler funktionella, förråd, växthus och uterum i ett.

 

Andra saker på min lista är trampstenar och odlingsbänkar.

 
 

Åh, vad jag längtar till våren och till vårt nya hus!
 

2 kommentarer:

Erika sa...

Många som bygger verkar trycka in sig i små små sommarstugor lr hemma hos morföräldrar men ni verkar ha hittat en stor rymlig lägenhet. Om det bara är för ett par månader kanske man står ut med kaklet i ett av badrummen.
Själv hade jag varit glad om jag bara hade ett badrum, brunt kakel eller inte.
Vi får längta till trädgården tillsammans!!

marjon sa...

Kanske en Ängel kan hjäpa till.ha ha ha http://fasteratta.blogspot.com/

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin