måndag 11 januari 2010

Första glimt


 Nu börjar vi komma i ordning i vårt nya hem.
Här är först några bilder på vardagsrummet, där äter vi också, eftersom köket inte rymmer vårt matbord.

 

 
En liten titt in i vårt sovrum.
 
 Lilla toan som jag piffat upp lite...

 
 ... såg ut så här  innan.

 

Kändes skönt i morse att ha gångavstånd till jobbet.
Ska skaffa mig en Dra-maten, så det blir enklare att handla mat mm.
Lite tungt att bära matkassar när man inte tar bilen.
Tar nog en tur till stan i morgon och ser om jag kan hitta en snygg och praktisk shoppingväska.


3 kommentarer:

Erika sa...

Ni har tom packat upp fin porslinet ser jag, kommer ni hinna använda det innan ni får flytta in i huset?
Kommer inte riktigt ihåg erat inflyttningsdatum.

Proforma sa...

Där kommer ni nog trivas tills det blir dags för flytt igen! Kommer inte heller ihåg när det var planerat inflyttning.
Kram Irene

Jenny sa...

Ser väldigt inbott ut, får jag säga!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin