söndag 7 november 2010

Ikea och Serholt Outlet


I går var mamma och jag till Ikea och köpte halva vårt kök.
De skåp som ska vara vid köksbänken/bardisken.
De skåp som ska vara under trappan ska vi ev. köpa nästa helg, när jag mätt under trappmallen som kommer då.
I morgon måndag kommer det vi köpte till huset.
Lite småsaker kom dock med hem som dekorbelysningen här ovan.
Har försökt hitta en bild på hur den ser ut utvikt, men misslyckats, så ni får vänta tills vi sätter upp den i huset.

Idag skjutsade mamma och jag Vilhelm tillbaka till Västerås efter höstlovet.
På ICA Maxi Hälla fyndade jag en Jamie Oliver stekpanna

Detta har jag fyndat tidigare.

På väg hem tillbaka tog vi vägen via Hälleforsnäs och kollade in Lager 157 och Serholt Outlet.
Lager 157 var inte så imponerande för mig (hittade något till julklappar), men Serholt kommer jag återkomma till.
Fyndade en del julklappar och en sak till mig själv.

Denna skål till frukt.




Serholt har outlets i Gällstad, Hälleforsnäs och Horred.

1 kommentar:

Sirpa sa...

Shopping - alldrig fel...allafall inte om man åker till IKEA!!!
Ha en fin måndag!
Kram Sirpa

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin