tisdag 5 maj 2009

Trädgårdsprylar mm.

Har tidigare skrivit om Garden Girls kläder som jag gillar.
Nu vill jag slå ett slag för...

och deras...


Handlar en del på Granngården och tycker de har schyssta saker, allt från kattmat till diskborstar. En massa trädgård däremellan.


Ett par riktiga arbetshandskar som dessutom är snygga är inte helt fel.



Denna outfit skulle jag inte skämmas att synas i, istället för trasiga jeans och en urtvättad t-shirt.






Vid kallare väder passar denna jacka.


Skulle jag behöva ge mig ut i regnet, passar väl denna kappa bäst.

och stövlar förstås.




Perfekt för denna utstyrsel blir väl om jag skaffar denna "Dramaten" från Inspiro Home & Garden
Kan vara bra att ha om jag ska gå till Brinks gurka och köpa potatis, gurka och saft mm från Brunneby.





Tillbaka till Granngården nu...
som sagt har de en hel del bra saker.
Denna eldkorg skulle jag vilja ha.



Såna här pallkragar blir jag mer o mer övertygad om att jag ska odla i...
...kul med den 6 kantiga eller hur!


Krukor och amplar i olika modeller har de också.
De pilkanter jag satt runt rabatterna på vår framsida se detta inlägg här,
köpte jag på Granngården.



Något jag bestämt sedan länge är att jag vill ha någon slags avgränsning av vår tomt, men inget traditionellt staket.
Tror detta skulle passa bra.
En paddockvariant, finns också hos Granngården.

1 kommentar:

Anna sa...

Åhh vad mycket fin du hittade! Stövlarna var verkligen ursöta!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin