fredag 31 december 2010

Bufalino - one person camper

Hoppar in och gör ett snabbt inlägg eftersom jag hittat denna roliga och smarta "husbil/vespa" i Camino.
Så här beskrivs den.
'bufalino' by german industrial designer cornelius comanns is a small camper
which is equipped to meet the basic needs of one person. the concept behind the project
is to offer absolute flexibility during periods of travel. the minimalist construction is based
on the existing piaggio APE 50 three wheeled light transport vehicle; a model chosen for its
economic and fuel efficient benefits. however, the more complex structural components
such as the frame, the chassis, and engine are derived from the original piaggio model.











Visst är den häftig!


Nej nu måste jag ta itu med nyårsmiddagen.
Vi ses nästa år!


Då ses vi här:


ULLEVIDSDAL


Min nya blogg som ni förhoppningsvis kommer följa!


Gott Nytt År till Er!

2 kommentarer:

Hans-Åke Norberg sa...

Hej!

Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
Tack på förhand.
Mvh//

Hans-Åke på Aleka

Cherry Station sa...

Cherry Station Self Storage

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin